air max shop schweiz


Categorie

F.A.Q

1. Hoe betaal ik voor mijn bestelling? Heb ik veel keuzes?

Wij accepteren betaling via creditcards of Paypal nu. Op dit moment kunnen we accepteren Master Card, Visa Card.With creditcards, kunt u de betaling snel en veilig on-line.There zijn veel voordelen bij het gebruik van Credit Cards Online Betaling:

  • (1). Betaling kan direct worden uitgevoerd en onmiddellijk na het indienen van de bestelling.
  • (2). Je hoeft niet aan een van uw vertrouwelijke financiële gegevens met onze website te delen. De betaling proces is goed onder controle en bescherming.

2. Waarom kan ik geen gebruik maken van de kaart normaal?

  • (1). Een pinpas is uit de beschikbare omvang van de bank.
  • (2). Online betaling functie van uw pinpas is nog niet geopend.
  • (3). Er is geen voldoende fonds in uw kaart.
  • (4). Het kaartnummer of het opgegeven wachtwoord is onjuist.
  • (5). De ID-kaart dat u hebt ingevoerd is onjuist.
  • (6). De overdracht van gegevens van de bank-systeem is abnormaal.
  • (7). Onderbreking netwerk.
  • (8). Het bedrag van de betaling is ongelijk aan het item prijs.
  • (9). Als uw VISA, MASTER effectief is, de belangrijkste reden waardoor uw kaart niet normaal kan werken is dat je niet hebt gedaan de 3D De controle 3D-keuring is een gratis dienst die door de credit card maatschappij het garanderen van de veilig online winkelen voor customers.You kunt direct bellen met uw bank om hen te vragen om dit soort service toe te voegen voor jou. PS: In termen van VISA-kaart, heet deze service Verified by Visa dienst; In termen van MasterCard is het heet MasterCard Secure Code service.Actually dit biedt u een beveiligde code te garanderen uw persoonlijke gebruik van uw kaarten te vermijden om de voorkomen van fraude.

3. Is het een beveiligde website?

Ja, dit is een 100% beveiligde website. U kunt zien dat onze site gecodeerd is met een 1024 bit SSL globale server-certificaat. Al uw gegevens verwerkt op onze website zijn gecodeerd tijdens de overgang.


4. Hoe kan ik items uitwisselen?

De beste manier om zorg te dragen voor een uitwisseling is om contact met onze medewerkers die u de juiste instructies met betrekking tot uw specifieke bestelling. Elke uitwisseling scenario kan anders zijn en er kunnen momenten zijn waarop wij u kunnen helpen voorkomen dat onnodige kosten voor het verzenden van uw items terug naar ons.


5. Hoe kan ik mijn zending traceren?

Zodra uw bestelling is verzonden, zullen wij u een tracking-nummer, gelieve dit volgnummer op relevante onderstaande site om uw zending te traceren: http://www.dhl.com

Opmerking: DHL: En-route tracking informatie is beschikbaar eenmaal het pakket aankomt op het land van bestemming.

6. Hoe bestel ik uw producten?

Om een ​​product klikt u gewoon op 'Toevoegen aan winkelwagen' knop, gelegen naast foto van het product te bestellen. Nadat u hebt gekozen het item dat u wilt klik kunt kopen op de 'Verder winkelen' om meer items te kopen, of als je een fout gemaakt of wilt u een item op 'Update kaart "te verwijderen om het item uit uw winkelwagen verwijderen. Zodra u klaar bent met het selecteren van uw items klikt u op 'Afrekenen' om uw aankopen te maken. Dit zal dan een aanvang met het uitchecken en betaling te verwerken. Volg gewoon alle prompts die informatie zal verzamelen, zoals de scheepvaart en de betalingsgegevens. Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u een e-mail bevestiging van uw aankoop.


7 Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet op tijd ontvangen?

Raak niet in paniek - contact opnemen met onze klantenservice, die zal onderzoeken waarom uw bestelling niet geleverd en hun best doen om eventuele problemen voor u op te lossen, Contacteer ons via outletservices@hotmail.com


8 Wat moet ik doen als de ontvangen goederen beschadigd zijn?

Alle producten worden zorgvuldig verpakt met de uiterste zorg aan een veilige levering naar zijn bestemming te waarborgen. In geval van schade tijdens transport, vul dan uw schadeclaims onmiddellijk naar het transportbedrijf, en aan ons te melden binnen 72 uur na ontvangst van beschadigde goederen door jou.


9.I een fout heeft gemaakt met mijn bestelling en het is de status zegt verzonden, wat moet ik doen?

Als de schoenen al dan links kunnen we geen wijzigingen aanbrengen aan de orde. Wacht tot u ontvangt uw schoenen, dan e-mail sturen naar outletservices@hotmail.com we sturen je verdere instructies.


10.Can ik mijn bestelling annuleren?

Klanttevredenheid is belangrijk voor ons allemaal. Wij verzenden uw goederen zo snel mogelijk. Als uw bestelling nog niet verzonden, kunnen wij het voor u te annuleren. Echter, zijn wij niet in staat om een ​​proces van annulering van zodra uw bestelling is verzonden. Eventuele andere vragen, neem dan gerust contact met ons op door.